تصفیه آب خانگی در مقابل آب چشمه طبیعی
نوشته شده توسط : خبرگزاری ایرانی

این روزها آبخوری ها انتخاب های زیادی برای انتخاب آب دارند. از طریق شیر ، آب تصفیه شده ، مقطر یا چشمه ، بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است تمام تفاوت ها را به خوبی درک نکنند. در وبلاگ قبلی ، ما انواع مختلف آب را برای نوشیدن بررسی کردیم. در اینجا ما به طور خاص بر روی سیستم های تصفیه آب خانگی در مقایسه با آب طبیعی چشمه تمرکز خواهیم کرد.

سیستم های تصفیه آب

به طور کلی ، هدف از فیلتراسیون در تصفیه آب ، حذف هر گونه آلودگی ناخواسته از آب منبع است. فیلتر آب با عبور آب از یک مانع فیزیکی خوب که فقط آب از آن عبور می کند کار می کند و هر چیز ناخواسته ای را پشت سر می گذارد. این فرایند تصفیه را می توان با استفاده از روش های شیمیایی یا بیولوژیکی انجام داد. انواع عمده تصفیه آب عبارتند از محیط ، صفحه ، دیسک ، شن ، پارچه ، اسمز بیولوژیکی و معکوس.

 منبع: https://www.palayesazan.com/

آب چشمه طبیعی

آب چشمه طبیعی به آبی گفته می شود که از یک سفره زیرزمینی زیرزمینی به سطح زمین سرازیر می شود. با حرکت آب در امتداد سنگهای زیرزمینی ، مواد معدنی در این آب حل می شوند. فرآیند تصفیه آب چشمه به طور طبیعی از طریق بسترهای فیزیکی ، ابزارهای شیمیایی (مواد شیمیایی آلی جذب کننده رس رس شیمیایی ، سموم دفع آفات یا فلزات سنگین) و وسایل بیولوژیکی (میکروارگانیسم های موجود در خاک که با عمل به عنوان تجزیه کننده های بیولوژیکی به فرآیند فیلتراسیون آب کمک می کنند) اتفاق می افتد.

 

تصفیه آب خانگی در مقایسه با آب چشمه

در حقیقت ، نباید در واقعی ترین شکل آب از زمین دستکاری شود. همانطور که می گوییم ، شما نمی توانید طبیعی تولید کنید و نسبت مواد معدنی موجود در آب چشمه همان چیزی است که بدن انسان به آن نیاز دارد. سیستم های فیلتراسیون خانگی برای از بین بردن اجزای کم آب شیر کار می کنند اما آنچه را باید در آب باقی بماند را در نظر نمی گیرد. در حقیقت ، عناصر نامطلوب مانند آفت کش ها همیشه از طریق تصفیه آب لوله کشی فیلتر نمی شوند. این توافق وجود دارد که جدا از فواید سلامتی ، آب چشمه طبیعی از آب تصفیه شده خانگی طعم بهتری دارد. طعم و محتوای مواد معدنی آب چشمه به شدت تحت تأثیر موقعیت جغرافیایی یک چشمه طبیعی است. هر بهار هویت خاص خود را دارد ، به اندازه اثر انگشت منحصر به فرد و فردی است. این هویت ها همان چیزی است که به هر منبع آب مشخصات طعم متفاوتی می بخشد.

 

چشمه های الدورادو منبع خارق العاده ای در نظر گرفته می شود زیرا در محیطی عاری از آلودگی ظاهر می شود ، تجزیه و تحلیل متعادلی از مواد معدنی را نشان می دهد و تجزیه و تحلیل و میزان جریان آن از فصلی به فصل دیگر ثابت می ماند. آب چشمه های الدورادو از یک چشمه آرتزیان تهیه می شود ، هم با یک ترکیب معدنی و هم شیمیایی از سلامتی و خوشمزه بودن آن اطمینان حاصل می کند. مهم است که منبع آب بطری خود را درک کنید تا بدانید چه چیزی را در بدن خود وارد می کنید و مطمئن باشید آبی که برای آن می پردازید ارزش قیمت را دارد. ما اطمینان داریم که آب ما از بهترین آب های جهان است و جوایزی که کسب کرده اطمینان شما از کیفیت است.





:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: